måndag 7 juli 2008

Ny Google loggo... igen

Allt eftersom jag har lagt upp nya Googole loggon på min blogg så har jag märkt att de faktiskt "syns". Idag var det till exempel Berit som mejlade om loggon som uppmärksammar Marc Chagalls födelsedag. Jättekul!!! Skulle vara roligt att kunna skapa en sådan fin bild själv...

Marc Chagall
Marc Chagall är faktiskt en av mina favo konstnärer. Han föddes 7 juli 1887 i Vitebsk, Vitryssland och dog den 28 mars 1985 i Saint-Paul-de-Vence, Provence, Frankrike. Han var expressionist.
Ska inte tråka ut er med fakta, men om ni är intresserade så är det bara att kolla på Wikipedia.

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Loggan var jättefin tycker jag. Klart att du kan fixa såna här saker också. Man skulle ha en målning av honom, de är häftiga, bara prislappen som är helt fel.
Kramar MrsBettan