söndag 28 september 2008

Sol, sol, sol

Då en blå himmel lockade imorse steg jag faktiskt upp "redan" klockan 10, vilket jag inte ångrade. En kopp kaffe och första ciggen på en soldränkt balkong känns inte alls fel. Nu blev det fler koppar och fler ciggisar under dagen då solen fortsatte att lysa med sin närvaro. En underbar dag helt enkelt!

Ferriter
Lyckades också med att göra några nya tavlor (tre för att vara exakt). Hoppas ni gillar den som jag laddar upp. Den består av kvartsar, "vingarna" är ferriter som ligger mellan skrivbord och skärm på en laptop och "tornet" är ett Eprom-minne efter det att jag kluvit det. Mönstret är alltså det som är kvar efter att benen som ligger inuti minnet avlägsnats. Ett jobb som krävde skyddsglasögon kan jag säga, men skoj var det.

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Helsjysst konst. Det var något nytt och häftigt tycker jag. Fortsätt att göra nya tavlor på detta vis. Whau.
Kram MrsBettan