söndag 5 augusti 2012

Paus


Först och främst vill jag tacka er alla så otroligt mycket för era värmande reaktioner på gårdagens inlägg. Är överväldigad över era kommentarer, sms och mejl. 1 000 tack!
Eftersom min blogg sedan den började i februari 2008 mestadels har ägnat sig åt att skänka er ett leende och gärna ett gapskratt då och då har jag bestämt mig för att ta en paus just nu. Det går liksom inte att vara rolig och fyndig när man inte känner för det. Å halvmesyrer vill jag inte leverera. Ni mina bloggläsare förtjänar endast det bästa och det kan jag inte åstadkomma just nu.

Så vi ses och hörs snart igen. Hoppas jag.

PS. Ska försöka att åtminstone kommentera hos er då och då, för jag vet ju att bloggabstinens inte är att leka med... heller. DS

131 kommentarer:

Olga T sa...

Kram!

Bildgatan sa...

Tänker på dig - varma kramar från norr.

Har gjort det flera gånger under dagen, försökte fota något som du gillar men tyvärr så var solen för stark för att jag skulle se så bra.

Susanne sa...

Kramar.

Della sa...

Ta det lugnt, ta en paus. Ta hand om dig.

Chrisse sa...

Ta hand om dig.

Eva Trillian sa...

Det är friskt att prioritera annat! När helst din paus är över så finns vi här :)

Jane sa...

Ta en paus så länge du behöver och sköt om dig.
När min pappa gick bort sa min sons flickvän att man brukar säga så här i Hongkong (hennes föräldrar kommer därifrån): "Du kan inte hindra sorgens fågel att flyga över ditt huvud, men du kan hindra den från att bygga bo där." Ibland när jag tänker på pappa tänker jag även på ordspråket ... det brukar hjälpa.
Kram!

Pumita sa...

Var sak har sin tid. Sköt om dig och de dina!

Kicki sa...

Jag förstår dig fullt ut...men kommer att sakna dig! Vi ses snart! Kram

Hörni sa...

Förstår dig verkligen, ta en paus tills du känner dig redo igen. Och rolig eller ej spelar ingen roll, blogga om vad du vill sen när du känner för det.
Massa kramar så länge!

Freja sa...

Ohh, jag missade din blogg igår, nu förstår jag din kommentar om att du inte är i form. Skickar massor av styrka och värme, och hoppas att du så småningom hittar tillbaka till din bloggvilja. Jag kommer att sakna dina inlägg, de hör till mina bloggfavoriter!

anne sa...

Många kramar till dig.

4U2 sa...

Självklart förstår vi! Vi fick ju via dig en bild av din käre vän (och ändå började jag inte med min blogg förrän början av 2011) och på sätt och viss tänkte man på de du bad oss hålla tummarna för, de blev en del av dig och då jag håller av dig så blev jag också ledsen för vad som hände.
Ta den paus du behöver, åtminstone jag kommer att vänta på dig med öppna cyberarmar för du är väldigt speciell vilket även din vän tydligen var.
Varma, varma kramar till dig min cybervän!

LissenTo sa...

Kram fina du ................

Shannara sa...

Ibland behöver man en paus, jag kommer sakna dina inlägg. De har liksom blivit en del av min vardag...

Men jag finns ju kvar när din paus är över... Hur lång den än blir.

Kram söta du!

SoF sa...

Jag hoppas på att bloggabstinensen blir riktigt tuff - så att du snart är tillbax.

Ta hand om dig/er nu och alla känslorna!

Massa ♥ ♥ ♥

SoF

Per-Anders sa...

Det är just av det skälet jag inte betraktar min egen blogg som en humorblogg. Jag vill hellre beröra och det kan man göra både med humor och med allvar. Din fina text i förra inlägget berörde. Du behärskar de allvarliga orden minst lika bra som de lustiga.

Marit Johansson sa...

Stor kram till dig!

Monica sa...

Förstår dej, ibland känns det svårt att leverera.
Tack för din kommentar och en STOR KRAM från oss.

Mona sa...

Mina ögon fylls av tårar. Beklagar sorgen, Beate. Livet kan vara grymt, orättvist och obevekligt. Men också vackert och underbart. Hoppas att du kan minnas alla ljusa och fina stunder tillsammans med din vän, men låt sorgen få ta sin tid. Skickar dig en stor bukett med KRAMAR.

cat sa...

Massor av kramar!

Annemor sa...

Vi sees på skjermen.
Ta vare på deg.
Mormorklem

llh sa...

Efter en liten nätfrånvaro är din blogg den första jag besöker, läser ikapp tänker nej nej nej. Mycket mer finns inte att säga. Man blir väldigt väldigt trött av att sörja. Ta den paus som behövs. Jag och vi finns kvar när du återkommer. Tippar och hoppas att det blir ganska snart. Varma kramar och många tankar till dig tills dess.
PS Du behöver inte alltid få mig att le, det räcker att du finns! sa hon lite beskäftigt för det vet du ju redan DS

Monica sa...

Ja visst är han gullig, ett år sedan den 27:e tänk vad tiden går.
Må så bra det går/KRAM KRAM

Ama de casa sa...

Stor KRAM till dig, och kom snart tillbaka!

pruddelutt sa...

Tungt.....
Kramar i massor!

Stare Ström sa...

Ta en paus. Hitta fotfäste igen. Och kom tillbaka! Var rädd om dig!

Freja sa...

Sv: Nej, Dr Who har aldrig fångat mig, men mannen älskar den serien. Nu fick han inte komma till museet - den här gången. Om vi kommer oss i väg till Wales någon gång lär Cardiff vara ett givet stopp...

Pysselfarmor sa...

Kände på "tonen" i din kommentar att allt inte stod "rätt till".
sååå ledsamt sorgligt att detta hände. Det är en fruktansvärd sjukdom - förlorade min äldste bror i den för tre månader sedan så jag anar hur du har det.
Kramar//Gun

LissenTo sa...

Tänker på dej vännen!

Monica sa...

Inne för att avlämna dagens KRAM

Jess sa...

Förstår att du känner så.
Sköt om dig så hörs vi!
varm kram

Ama de casa sa...

Jag saknar dina OS-sammanfattningar, men framför allt saknar jag DIG!
Kram

4U2 sa...

Här kommer dagens cyberkram med mycket tankar om hur du har det.
"En konstig blogg med mycket glädje och en härlig människa bakom varje inlägg som ger så mycket bör få desto mer".
Varma cyberkramar min "konstiga" vän!

Hörni sa...

Håller med Ama, jag saknar dig också. Men tycker ändå du ska fortsätta vila från bloggen om det är vad du behöver. Tack för dina kommentarer!
Kram

Ama de casa sa...

sv: Jag förstår att du känner dig lite nere just nu. Men du ska veta att dina kommentarer gör mig sååå glad!
Tänker ofta lite "Beate" när jag fotar snett, vint och annorlunda :-)
Kram på dig!
(Och det var en komplimang, så att du inte missuppfattar!)

Guldkryckan sa...

Ha en skön ledighet..det förtjänar du..ha de bäst :)

Monica sa...

Styrkekram, vet hur det är när livet suger.

Kicki sa...

Hej! Svarar på din fråga: Nej, det är inte jag som har gjort den suddiga teckningen...men skulle kunna ha gjort den:) Det var fotat i kuriosabutiken vi cafét, du vet!

Stare Ström sa...

Jag uppskattar att du är inne och kommenterar! Hoppas du är tillbaka på helfart snart!

Benita sa...

Jag förstår om du vill ta en paus men kommer att sakna dig och jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka.

Kram

Marit Johansson sa...

Kikar in och säger hej, hoppas du snart är tillbaka med ny kraft!

Enda gångerna jag tycker det är skönt att bada är när jag är så där outhärdligt varm i kroppen, som när man gått långt i värmen eller så, då kan jag doppa mig en ganska kall sjö, det är så jäkla härligt!

Rantamor sa...

Näe nu blev jag så lessen för din skull och för din väns skull och för den familj han var tvungen att lämna...
fy vad livet är orättvist...
och alla sjukdomar är ju onödiga och orättvisa...
förstår att allt känns bara så meningslöst för dig just nu, och att du håller upp med ditt bloggande, men jag tror också att din vän hade velat att du ska fortsätta förgylla för oss läsare och andra bloggare, så småningom, när du orkar ta tag i allt igen.
Till dess ska du ha det så gott...
och jag kommer att sakna dig i min kommentarsruta och på din blogg....
men jag ger inte upp hoppet att du kommer tillbaka....

Stora kramar....

Monica sa...

Saknar dej/Kram

Eva Trillian sa...

Skönt, och uppskattat, med lite tecken, då och då, på att du är kvar där ute i cyberspace :)

Lennart sa...

Ta en paus du, det behöver man göra då och då. Jag kan titta in lite ibland och se efter om det har kommit något nytt.

Ama de casa sa...

sv: "Fiskmåsarna" på Isle of (Wo)man är gråtrutar. Dom ser faktiskt likadana ut hemma, men är betydligt större än fiskmåsar :-)

llh sa...

Kram tjejen! För att du är du! Tack för att du går in och kommenterar, det är max uppskattat, jag blir glad :)

anne sa...

Kram till dig!

4U2 sa...

sv: det stämmer om permon. Nycklarna satt i och ingen syntes, fick lust att provköra hem lite ;)
Dagens varma kramar får du ... NU!

Malla sa...

Kära bp! Stora varma kramar till dig! Beklagar sorgen :( inte vad jag väntat mig läsa då jag kikade in idag.
Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara om min bästa vän försvann för alltid.

Hoppas att du tar hand om dig och kramas mycket!
Kram!
/monstermalla som utforskar Riga

Bildgatan sa...

Saknar och tänker på dig, men skönt att du orkat och känt för att titta in hos oss andra.

Mona sa...

Tack för att du orkar titta in hos andra och kommentera. Hoppas du snart är på banan igen! Kram

Anonym sa...

Ha en bra fredagkväll/Kram

Ama de casa sa...

sv: Hästarna var inte alls fula! Utom en, den skrattade jag så mycket åt att den gick därifrån... ;-)

Hörni sa...

Hoppas du mår ok. Kram!

llh sa...

Starkt att du tittar in och kommenterar hos oss andra. Det värmer! KRAM!!!!
Svar: Klumpigt av mig att missa dubbeln, ingen ordning sa katten, blev utslängd på julafton. Behöver sporras av dig och kvadruplerna annars tappar jag fokus ;)

Olga T sa...

Kram!

llh sa...

Ha det så bra du bara kan den här helgen!!! Dagens Kram ;)

Bildgatan sa...

Åh, vad jag saknar dina inlägg och underfundiga bilder.

Hoppas att helgen fungerar och i morgon får du åtminstone glädjas åt finalen i handboll - den ser till och med jag fram mot. Tusen kramar från norr, nästa helg flyger jag ju över dig och ska vinka extra mycket.

Annemor sa...

Måtte bare innom med en mormorklem

Jess sa...

KRAM!

Pialotta sa...

Jag förstår dig att du pausar nu ett tag. Ta hand om dig o skickar en stor kram till dig :)

Anonym sa...

Det är tufft att skriva nåt, att fota kuliga saker när käkarna krampar och hjärtat gråter. Kramen och tack för ditt stöd i min sorg också.

Ha det så bra du bara kan!

anne sa...

Tänker på dig. Kram!

4U2 sa...

Snart kanske jag kan sköta min blogg och mina bloggpromenader som förr men vill lämna tusen varma kramar och du, jag tänker på dig!
KRAMAR!!!

Marit Johansson sa...

Hej där, förstår så väl att du behöver en paus men du ska veta att jag tänker på dig och alla närmaste runt din vän, jag blir nästan tokig när jag tänker på alla orättvisor vi lever med..

Linnéa sa...

Kommenterade gårdagens inlägg först idag. Förstår verkligen att du behöver bara vara nu! Kommer o sakna dig förstås! Sorg o återhämtning har sin tid!

Stor kram igen!

llh sa...

Tänker på dig och hoppas vardagen funkar ok. Saknar dina inlägg så klart men ta det lugnt, ta din tid. Stor kram!

Monica o Jacob sa...

Ja visst var han speciell Argos.
Tänker på dej och hoppas att du snart är tillbaka igen/KRAM

Pumita sa...

Roligt att få ett livstecken från dig. Du ska veta att du är saknad! :) Jag vet att det är tungt just nu men glöm inte att himlen alltid är blå bakom molnen.

Ama de casa sa...

sv: Såhär års är vår terrass oanvändbar på dagarna. Bara på mornar och kvällar går det vistas där ute. För hett!

Ama de casa sa...

sv: Jag måste än en gång försvara vår tidiga ankomst till flygplatsen. Dom hotade med spöregn den dan och jag lyckades bara skjuta upp utcheckningen en timme på hotellet. Åkte ut till flyget direkt för att slippa bli skyblöt. Sen är det ju skönt att sitta och läsa en god bok också. (Fast jag hade hoppats på gratis wi-fi, då går tiden jättefort ;-) )

Susanne sa...

Tänker på dig och saknar dig massor här på bloggen.
Kramen

Freja sa...

Tjoohoo, hoppas du har det bra! Det är både bra och dåligt att ha tillgång till jätteutrymmen för lagring, någon gång kommer jag att bli tvungen att rensa, och det jobbet kommer att vara gigantiskt... Hoppas du snart hittar din blogglädje igen, till dess får du ha det så bra!

LissenTo sa...

Hej min vän, tänker på dej. Hoppas du förstår det. Men ta den tid du behöver, vi finns här.

Kram

Rantamor sa...

Saknar dig i min ruta....

Kramar.

Linnéa sa...

Kära BP nu kommer jag ju in helt fel. Men, tack för att du orkar ge mig kommentar i allt det du går igenom nu. Funderar faktiskt på ett bildspel, lovar högupplöst som du säger. Kan du tänka dig, blev dragen till finalplats på OL men skiter i tävlingar så. Lite kul bara!

Hörni sa...

Blir alltid så glad för dina härliga kommentarer. Ville bara säga det. Kram

Bildgatan sa...

Sv. jag har verkligen inte abstinens av att OS slutat och när jag hörde att det var landskamp i morgon - du skulle sett mina ögon. =) Men nu tror jag faktiskt att jag kan se på vad jag viol, om jag vill se på TV imorgon, sambo skulle försöka få med sig någon vän på en liten "ölrunda".

Kikar in här lite då och då, några gånger per dag men du behöver pausen du nu tar - ha det bra och hoppas att den heta sommaren även är hos er. Kramar genom den genomskinliga tråden i cyberrymden.

Rantamor sa...

Hoppas bara att jag inte skrivit något tok till dig....
hoppas fortfarande att du vill komma in till mig...

Kramar...

Shannara sa...

Hej bästa du!

Ville bara berätta att jag är så glad för dina kommentarer inne hos mej... Trots att mina inlägg aldrig publiceras då de skrivs... Jag fattar ingenting, har testat olika webläsare med samma resultat. Jaja, de finns ju där i alla fall!

Hoppas att allt är så bra det bara kan vara med dej i den situation som du just nu befinner dej i!

Massa Kramar från skogarna i Värmland!

Joakim Forsberg sa...

Remember me? ;-)

Jane sa...

Tänker på dig och hoppas allt är ok, i alla fall så som det kan vara just nu. Kramar i massor!

Ps dina kommentarer värmer, det vet du :)) önskar jag snart får kommentera tillbaka ;)

Bildgatan sa...

Förstår dig helt och fullo men ville bara påminna dig om att du absolut inte är bortglömd, skulle tro att det händer alltför ofta på nätet.

Nu gick det väl inte som vi önskade i matchen mellan Sverige och Brasilien.

Däremot tror jag inte att sambo och hans vän sökte sig till en sportbar eftersom vännen är ganska ointresserad. Hade det handlat om hästkrafter på bilar så hade det sett helt annorlunda ut. =)
Godnatt

Annemor sa...

God morgen, bare.
Mormorklem

Pysselfarmor sa...

hej hej vink vink och så mången kram!//Gun

SoF sa...

Läser du dina kommentarer tro?

Vill bara titta in och säga att jag saknar dig och din blogg!!
Bloggvärlden är inte sig lik utan dig.
Så det så!!

Massa solskensvarma hälsningar/SoF

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

4U2 sa...

1000 varma kramar!!!

Ama de casa sa...

sv: Jag ångrar DJUPT att jag inte tog bort lappen. Hur kunde jag missa det? Nu får vi aldrig veta...
:-)

llh sa...

Bara ett litet God Natt fast kanske snarare en sol och ett God Morgon till dig imorgon. ♥ ♥ ♥ ♥

Monica sa...

Det blir nog Bettan som vanligt, ja det är skönt att vara av med trasselvolvon.
Ha det bra/Kram

Ama de casa sa...

sv: Haha! Hoppas att jag slipper se er parkera... ;-)
Bea-såsen fanns med - fast i en skål vid sidan av. Perfekt! då kan man ta hur mycket eller itet man vill :-)

Chrisse sa...

Hej, tänker på dig.
Hoppas du tar hand om dig.

Då jag är klar med utmaningen har jag startat ytterligare en blogg, denna
gång i wordpress. Det ska tydligen gå att hantera från ipad och iphone. Kan inte alla finesser än men det kommer väl....Kommer att lägga ut lite nya och gamla bilder plus lite annat. Det ökas på allteftersom jag lär mig. Det var så roligt med utmaningen så jag fortsätter lägga ut lite på egen hand. Välkommen om du vill... :)

http://chrisse70.wordpress.com/

Stare Ström sa...

Försökte locka dig tillbaka idag med lite goda kakor på bloggen. Hoppas det lyckades!
Ha det gott!

Pumita sa...

Nu, äntligen!? Åh nej, inget inlägg ännu... inte ens en liten BP-bild. *suck* Men det är OK! Bara du får krafterna tillbaka, jag väntar. :)

Bildgatan sa...

Tycker att det är kul och trevligt att du kommenterar och jag märker ju mellan raderna att någonstans där så finns humorn, den kommer tillbaka även om du kommer att få tankarna på mindre roliga saker under en lång tid. Det kommer och går, lite klyschigt men så är det.


Idag tänker jag extra på dig eftersom jag kommer att flyga, vinka och tänka ännu mer på hur ni har det. Sedan ska jag eventuellt på bomässan i Sollentuna i slutet av nästa vecka, vi får se hur landet kommer att ligga. =)

Ha en bra dag och jag hoppas att ni har ett lika underbart väder som vi har här i Luleå. Jag vill verkligen inte komma ner till regn och rusk.

Soliga och varma kramar från Luleå och snart från Östergötland genom mer än halva Sverige på några timmar (det är väntan som tar tid)

Ama de casa sa...

Om jag bara skriver...

Ama de casa sa...

... en kommentar till ...

Ama de casa sa...

... så tar jag hem kommentar nummer 100!!!
Weehooo!!!
Vad vann jag?
:-)

llh sa...

Ler åt Anna som snodde hundra :)
Men jag är inte den som är den, jag börjar om från början på det nya varvet. Över hundra kommentarer måste vara någon sorts gillarekord.

Ha en bra helg Beate, undrar om ni går på loppisspaning du och maken och hoppas ni får mycket sol där i den stora staden! (den som jag saknar dina bilder från puff puff)

Margareta sa...

Sitter nu på tåget men måste berätta, jag mötte ... Inte Lassie utan någon ännu bättre, Henke Larsson! På Arlanda med sitt lag, meny måste jag också berätta -jag såg honom inte!
Det car sambo som berättade visst tittade jag lite på laget vi mötte en inte mer. Var sugen att gå tillbaka och fota, men ... Tyvärr och det kommer jag at ångra hela livet. :)

Ville berätta och jag är säker att du tycker lika som jag själv -varför var jag så dum?

ha en bra lördag.

Margareta sa...

Ursäkta men jag är inte van tangentbordet på Ipaden hoppas du ändå förstod vad jag skrivit.

Bildgatan sa...

Svar angående Henke så tror jag att devar på väg från Sthlm eftersom vi mötte dem när de var på väg ner från SkyCity och vi var på väg upp dit, eller så kom de någon annanstans ifrån bara. Svägerskan min tycker nog också att jag gjort ett generalfel eftersom hon är en stor fan av honom. =)

Sitter nu i Linköping och är ganska trött misstänker att det blir en "tidig" kväll, åtminstone före midnatt garanterat.

4U2 sa...

1000 varma kramar!

Malla sa...

hej!

Freja sa...

Hoppas alltid du ska vara tillbaka när jag går in här. Tack för dina kommentarer på mina inlägg, då vet jag att du finns kvar i alla fall! Jodå, jag är uppvuxen i en familj där alla djur var familjemedlemmar, nog tur att pappa inte fortsatte som bonde, vi hade aldrig kunnat slakta/ätit nått av djuren...

Pysselfarmor sa...

Stort tack för gratulationerna!! Tack tack!

Har varit litet frånvarande nu ett par dagar då jag haft annat för mig än att blogga ;-))
Jo jag har handlat hos Coolstuff då jag i våras vann 2:a pris hos Fototriss...finns mycket att välja på ;-)

Hoppas det är litet bättre med dig//kram Gun

Pysselfarmor sa...

nähäää du vill inte se framsidan nu när h*n har vänt sig.....större timmerman tillhörande familjen långhorningar...;-))

llh sa...

Bara ett Hej Där och hoppas att du mår ok. Kanske tom riktigt skönt att ta en paus när allt kommer till allt? Ha det och njut sensommaren i så gott du bara kan!

Bildgatan sa...

Hoppas att du åtminstone får njuta av ett vackert och underbart väder, lika fint som vi har i Linköping.

Hos mig har det varit mycket "spring" i benen de sista dagarna och mer ska det tydligen bli.

Vi åker nog till bomässan i Sundbyberg i helgen, skrev nog Sollentuna tidigare till dig men förstår att du förstod. =)

På måndag ska jag kanske på ett annat företagsevent som kommer att göra att du får hålla i dig när jag gör något litet inlägg om det. =) Förvånad kommer du åtminstone att bli. Mycket är det dessa två veckor i Linköping. =)

Tänkte bara skriva lite till dig och samtidigt måste du ju få mycket information och annat svammel när du själv inte känner för att skriva av dig.

Nu är det åtminstone inte länge till du ska åka utomlands och njuta lite mer. Mera kramar från norr men nu är de söderut och lite österut.

LissenTo sa...

Kram till dej, en varm sådan ...............................

4U2 sa...

Tänker på dig. Varma och vänskapliga kramar!

Mona sa...

Varma tankar och kramar till dig!

Monica sa...

Kram Kram.

Jess sa...

sv: Ska plugga svenska som andraspråk i ett vetenskapligt perspektiv, låter väl trevligt? ;)
Kram

Eva Trillian sa...

Hoppas allt är bra med dig :) Att din paus är en bra en trots allt!

Hörni sa...

Tänker på dig och hoppas att du mår ok. Kram

4U2 sa...

Du är saknad i bloggvärlden, dina inlägg bl.a. Hoppas du har det bra trots allt och du, du vet att jag menar mina varma kramar vad? Så här kommer många ärliga varma och vänliga kramar!

Shannara sa...

Kikar förbi med en kram... Hoppas allt är så bra som det kan vara!

//Malin

anne sa...

Hoppas du är OK.

Kram.

Bildgatan sa...

När jag är halvtaskigt sjuk och behöver något som muntrar upp mig ... då märks verkligen din frånvaro här.

Halvsitter nu vid TV:n samtidigt som jag försöker hitta bilder till nya ämnen i 365 ... men det går trögt och långsamt, har absolut ingen inspiration.

Däremot hoppas jag att din inspiration kommer tillbaka. Fast ... jag fösrtår att du inte vet och vi omvärderar så mycket vid vissa tillfällen i livet, vad är högprioriterat och inte alls?

Ta vara på tiden och vi höres - fortfarande kommer de nordliga kramarna söder om dig. Kram och ta hand om dig.

Ps. Allt aktiviteter som skulle ske de närmsta dagarna är inställda för det är inte bara jag som är dålig just nu. I kväll eller var det igår, skulle vi ha varit i Uppsala och lyssnat på BAO, idag (eller imorgon) skulle vi varit på bomässan. På måndag skulle vi varit på fotbollsderby i Årvidaberg samt gjort besök i stuga i Loftahammar - inget blev det utan det jag har att se fram mot är sängen senare i kväll =)

Just nu - regnet öser ner och det mullrar ordentligt. Kunde väl inte fått en bättre helg. =)

Ha en så bra lördagskväll som du orkar att ha.

Kicki sa...

Hej! Hur är det, du är väl tillbaka snart?:) Kram

Jane sa...

Ville bara påminna om att du inte behöver känna någon press på att göra något inlägg trots att jag kollar varje dag och väääääntar ;))
Skämt åsido ... nu har semestern tagit slut och vardagen smugit sig på. Finns inte lika mycket tid över till att vare sig fota eller sitta med datorn. Fattar inte hur fort man kommer in i "stressen" igen fastän man planerat att vara välorganiserad (vilket jag aldrig är) osv ...
Hoppas du har det ok! Må så gott o kram!

Anonym sa...

Tänker på dig - kram!
/Pruddan

Benita sa...

Tänker på dig!

Rantamor sa...

Vill bara kika in och se hur du har det...
har kommit hem från vår fjällresa och Rantafar sitter å ser Zlatan spela fotboll...
han har nog saknat sin tvdosa...=)

Kramar.

Linnéa sa...

Hur går det för dig! Saknar dig redan, KRAM!

Ama de casa sa...

Nu tycker jag faktiskt att du har pausat länge nog. Saknar dina skruvade inlägg!
Kram

llh sa...

Måndag igen. Passar på att svänga förbi dig för att ge dig en hastig Klem! och ett Ha Det! som man gör och säger i grannlandet.

Marit Johansson sa...

Ville bara komma förbi och säga hej, hoppas du snart är tillbaka!