torsdag 24 december 2015

God Jul!



Med det här kortet önskar jag er alla en riktigt God Jul. Hoppas ni får fira julen precis som ni vill.
De flesta av oss får ju en grön jul i år. Men jag vet att det är många som har önskat sig en vit jul med snö. Kan tala om för er att jag har ordnat det åt er. Klicka bara här och följ instruktionerna så får ni er önskan uppfylld. Visst är jag en omtänksam ”jultomte”;-)

Kram till er alla!

PS1. Julkortet visar en del av julskyltningen hos varuhuset NK. DS1.
PS2. Blogg 24 framgångsrikt avklarad. Check! DS2.

19 kommentarer:

Eva Trillian sa...

God Jul, BP och tack för snön :)
Sv: Opposites attract? Trevligt är det i alla fall :)

Unknown sa...

God Jul så grön och fin som du gillar.
:-)Kiki

FREEDOMtravel sa...

En riktigt God Jul önskar vi från husbåten!

Monica sa...

GTOD JUL från oss i bushen;-)
Fint lite annorlunda julkort

Monica sa...

Blev lite fel som du nog ser, GOD ska
det vara HAHA och jag har inte tagit ett
glas glögg ens en gång:-)

Stare Ström sa...

Ha en riktigt fin helg bland blommor och grönt! :-)

Della sa...

God Jul till dig! Jag är så nöjd med den gröna julen.

Ditte sa...

Tack för lite vit jul och ett fint julkort. Kändes bra att få en liten släng av det vita.
Jag önskar dig också en God Jul.

Susjos sa...

God Jul kära BP, och tusen tack för snön! Du må tro jag blev förvånad när jag kände igen gatan utanför fönstret!!!

PS. Coolt julkort!!! DS.

Ulla Maria sa...

Tackar för julkortet. Snön kunde jag inte ta del av så jag får hålla tillgodo med regnet som vi har irl. Befinner mig på jobbet och webläsaren här är rätt ovillig inte bara vad gäller snö. Får testa igen på hemdatorn.
Önskar dig en fin fortsättning på julen.

Olga T sa...

God jul! Verkligen kul med denna gröna legoinramning!

Steve sa...

"Sorry, the address you entered could not be found". Bor jag inte här då? Jag bara undrar. God natt!

Ama de casa sa...

God fortsättning till er! Min jul kunde inte ha blivit bättre, saknar inte snön ett endaste dugg :-)
Kram

Lennart sa...

Tack för julhälsningen Beate, jag gillar verkligen bilden, så härligt annorlunda. Här har inte firats jul direkt, fast jag tog mig två mackor med skinka och senap, vörtbröd förståss. Tänkte handla mat i dag. Kanske detblir lite bakning sen? Vill prova min nya visp!

Comsi comsa sa...



God fortsättning och tack för snön, äsch förresten, jag klarar mig utan. ☺
Sol och 7 grader varmt just nu....

Kram ♥

Carita Liljendahl sa...

Det var ett roligt kort som man med fantasi kan se allt möjligt i ;-)
Juldagskram!

Lissento sa...

Det gör ni helt rätt i. Bra att ha koll så att inte favoritställena är stängda och variation piggar alltid upp

Geddfish ♥ sa...

Snyggt julkort!
God fortsättning! Kram Gerd

Helena sa...

Jag gillar skarpt din makes julklapp från sin syster. Och en riktigt God fortsättning på julhelgen önskar jag dig. Kram